fredag 18 december 2015

Inlämningen den 16/12 2015

Alltså jag säger bara WOW! Vilken enorm inlämning det blev denna gång. Helt sjukt mycket kläder. Jag la ju in en del i förra blogginlägget och det var nog klokt för annars hade det blivit alldeles för långt tror jag. Nu kommer en bildbomb till med massa kläder! Håll till godo!

Anita Jonsson

Lisa Oscarsson


Lisa Oscarsson

Caroline Svedberg

Bodys Lisa Oscarsson, mössor Josefin Kristmansson Lindmark

Malin Fjellstedt

Rebecca Kohlmann

Sylan i Umeå, tror det är Lisa Oscarsson och Ninnii Söderberg

Josefin Kristmansson Lindmark

Ulrica Ekblom

Ulrica Ekblom


Carola Mattsson

Allt när det är packat och klart! En rejäl laddning!


Lite julklappar till de som ligger inne under julen!

Inlämning på NUS.
Inlämningen denna gång var enorm! Jag har nog aldrig jobbat så hårt med att hinna klart till inlämningsdatum och nästan med glädje suttit upp till ett på natten tre kvällar i rad för att bli klar.

Ni är underbara ni sömmerskor! Helt amazing! Vilka eldsjälar! Föräldrar på barn 4 som jag pratar med är enormt tacksamma att det finns någon utanför sjukhuset som tänker på dem. Sköterskorna som tar emot kläderna är väldigt imponerade över allt arbete och engagemang som läggs på detta. Jag är oerhört glad och stolt att jag fått chansen att vara en del av detta. Så jag vill tacka ALLA som gör detta möjligt! Ni är toppen!

Denna inlämnings slutgiltiga siffra blir över 120 set! (Body, byxa + mössa alternativt heldress/fleecedress + mössa) Allt från storlek 36/38 upp till 50.

Tusen tusen tack! Nästa inlämning beräknar jag bli ungefär i april någon gång.

God jul och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar