torsdag 4 januari 2018

Försök till inlägg

Äntligen tog jag tag i att be om en ny inbjudan till bloggandet då jag glömt bort mina inloggningsuppgifter och datorn där jag varit automatiskt inloggad har gett upp livet. Nu kommer ett blogginlägg med bilder från inlämningen nu innan jul.

 Jag har haft en inlämning i april/maj sen sista blogginlägget. Tyvärr hittar jag inte bilderna just nu då datorn kraschat.  Om jag lyckas få tag på bilderna återkommer jag med ett kompletterande blogginlägg från den inlämningen.

Anledningen till att det varit ett långt uppehåll från klädinlämning beror på att jag opererat min hand och inte kunnat packa tidigare.

Nu skulle jag komma till bildbomben men det gick inte. Kommer inte åt galleriet på mobilen och ska försöka lösa det i ett nytt inlägg. Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar